11. listopadu 2014

Gelli plate

Do našeho obchodu jsme naskladnili gelovou podložku Gelli plate. Jedná se o speciální gelovou podložku, pomocí které vytvoříte pokaždé jiná a vždy originální pozadí na vašich stránkách, přáníčkách, visačkách. Podložka je kompatibilní s většinou barev a inkoustů.





Našla jsem pro vás videa, abyste měli představu jak se s touto podložkou pracuje.




                                       






Sama jsem si zatím pořídila nejmenší podložku (rozměr 7,5 x 12,5 cm, ale do budoucna plánuji určitě větší) a několik akrylových barev. Kromě základních barev doporučuji ještě určitě bílou barvu.



S podložkou je nutné pracovat na rovném a hladkém podkladu, já používám skleněnou pracovní podložku. Pro začátek jsem si vyzkoušela pouze jednoduché tvoření pomocí masek a embossovacích kapes.
Na podložku jsem nakapala pár barev, pomocí válečku (lze použít i štětec) jsem barvu rozetřela, přitiskla emb. kapsu a poté papír.








Znovu jsem natřela podložku (předtím jsem jí neutírala zbytky barev zanechají zajímavé efekty). Postup byl víceméně stejný, jen s jinou emb. kapsou.




Opět jsem podložku natřela, nejdříve přiložila emb. kapsu, poté masku a natřela jsem podložku další barvou, masku odstranila a otiskla na papír.






Z posledního otisku jsem udělala visačku a použila ji na kalendářovou stránku.


Tvoření je zajímavé, možností nekonečně mnoho. Pokud plánujete zakoupení podložky, určitě si promyslete k čemu jí budete nejvíce používat a podle toho vyberte rozměr. Podložku skladujte v původním obalu ve vodorovné poloze a při tvoření nepoužívejte ostré předměty.
Přeji vám příjemné tvoření s Gelli Plate a  doufám, že vás bude bavit stejně jako mne.

2 komentáře:

  1. To vypadá skvěle a tak mám jeden dotaz - je nutné mít tu embosovací kapsu nebo to půjde i bez ní?

    OdpovědětVymazat
  2. Terko, koukni na videa, lze používat cokoliv, i třeba obyčejný provázek. :-) Hlavně ne nic ostrého.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀