31. března 2015

Prášky Magical ve vašem PL ...

Již několik dní mám na stole přímo před sebou připravené dózičky s novými prášky Magical, které čekají na vyzkoušení. Tak když jsem včera přemýšlela nad dnešním článkem, řekla jsem si - tak zkusíme do PL hodit nějakou "texturu" :-)
Stále ještě dodělávám týdny z roku 2014, takže tentokrát vám představím stránku (tedy vlastně jen polovinu - druhá polovina čeká ještě na dodělání) z 28. týdne roku 2014.

1. stránka - levá

Vybrala jsem si tři barvičky a to dva odstíny tyrkysové (jak jinak :-)) a jednu limetkovou. Prášky jsem smíchala s lehkou strukturovací pastou od Prima Marketing. Chtěla jsem na kartičkách vytvořit takový trojbarevný efekt. Do každé "porce" pasty jsem dala dvě dávky pudříku (na špičku nožíku). Prášky při spojení s pastou začnou měnit svou barvu a krásně se v pastě rozpouštět. Trvá to jen chvilku a pudříky s pastou dokonale splynou.
Smíchané prášky s texturovací pastou

Nejprve jsem chtěla vytvořit titulní kartičku. Použila jsem šablonu také od Prima Marketingu a postupně jsem nanesla všechny tři barvy na kartičku. Ráda si papír a šablonu fixuji k podložce malířskou papírovou páskou. Projekt se vám tak nehne. Jen není moc dobrý nápad tuto pásku používat při přichycení masky přímo k papíru - tato malířská páska pak může papír potrhat. To raději použijte kousek washi pásky.
Nechala jsem uschnout a hotovo.
Jenže pak se mi zdálo, že jsou ty barvičky moc tmavé. Tak jsem si zbytky od každé barvy přendala do malých plastových uzavíratelných dóziček a ještě jsem barvičky "zředila" další dávkou strukturovací pasty a celý postup jsem opakovala na druhou kartičku. Tam už jsem byla s výsledkem spokojená. Barvičky byly tlumenější, ale pořád krásně syté. V těchto dózičkách mám připravenou již obarvenou strukturovací pastu na další použití.
I tak se mi ale zdálo, že barvy jsou "křiklavé" až moc, takže jsem jejich sytost ještě potlačila vellumem. To už jsem byla maximálně spokojená a mohla jsem začít zdobit celou stránku.
Titulní kartička je velmi jednoduchá. Nápis "38. týden" jsem vyřízla na Big Shotu a nalepila do spodní části kartičky. Kartičku jsem předělila tenkým proužkem černého kartonu. Zbytek kartičky jsem polepila vellumem (za pomocí báječného lepidla na vellum), na který jsem Staz-Onem otiskla razítko"Life isn't tied with a bow, but it's still a gift!"

Tady jsou jednotlivé kartičky v detailu.




Takovým společným pojícím prvkem na celé stránce je použití stejné washi pásky na journalingových kartičkách a na fotkách. Žlutá srdíčka na washi pásce navíc celou stránku hezky rozjasní a trochu potlačí tu tyrkysovou, které je plná stránka :-)

A jestlipak znáte "bambulkové písmo"? Já ho mám moc ráda, protože ani nepotřebuji žádné razítko a písmenka vypadají jak natisknutá :-)


Doufám, že se vám stránka líbila a já slibuji, že až dokončím tu druhou polovinu, tak vám jí určitě ukážu :-)

Krásný deštivý den!



3 komentáře:

  1. Mončo, super stránka, krásné kartičky, já si snad ty prášky budu muset pořídit!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná stránka a kartičky jsou úžasné!!! Bambulkové písmo nemá chybu. ♥

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀