8. dubna 2015

ATC Pýcha a predsudok

Ak ste romantické duše, iste poznáte román Jane Austen "Pýcha a predsudok" či už v knižnej alebo filmovej podobe. Mr. Darcy je neodolateľný aj pre mnohé súčasné romantičky, ktorým lichotí galantné správanie mužov "oných" dôb. Pre mňa bol dlho tento román top, prelúskala som ho v oboch podobách mnohokrát. 
Preto som sa dávnejšie rozhodla pre kúpu pečiatok od IndigoBlu Mr. Darcy. Použila som ich už na všelijaké projekty. Dnes vám prinášam krátky a jednoduchý návod na výrobu ATC. Je to triptych ATC v štýle Jane Austen.




Pripravíme si zopár drobností a nástrojov:

podkladové ATC v rozmeroch 8,9x6,4 cm(originál alebo z tvrdšieho papiera či lepenky)
farebné papiere s rovnakými rozmermi (Marigold Shine Bright od Kaisercraft)
natrhané malé kúsky papiera (Golden Shine Bright od Kaisercraft)
lepidlo
pečiatky Mr. Darcy
pečiatkovací vankúšik
špachtľu
pečiatku s písmom


Na kartičky z farebného vzorovaného papiera nalepíme natrhané kúsky z iného (vôbec to nemusí byť písmo, spotrebujte zvyšky materiálu). Poukladáme si tieto kúsky tak ako je to pre naše oko najmilšie, potom ich prilepíme a zvyšné časti okolo kartičky obstrihneme.



Na povrch nanesieme pomocou špachtle biele gesso v tenkej vrstve. Ťaháme ju vo viacerých smeroch, vrstvy papiera vytvoria spolu s gessom peknú štruktúru. Necháme vyschnúť, prípadne si pomôžeme teplovzdušnou embossovacou pištoľou.


Ďalším krokom je pečiatkovanie niektorých miest na ATC - vytvorenie pozadia. Používame nevýraznú pečiatku s jemným vzorom, ktorý nebude prekrývať alebo rušiť vzor ústrednej pečiatky. Ja som na pozadie vybrala písmo.


Na takto pripravený podklad odtlačíme pečiatky s veľmi výrazným vzorom. 


Tieto papiere nalepíme na tvrdé kartičky. Kto chce, môže kraje prešiť šijacím strojom, mne sa páčili takéto jednoduché. A práca je hotová. 




Zdraví vás 



6 komentářů:

  1. Krásné a přitom úlně jednoduché.....

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji ATCéčka, ráda je dělám i dostávám, malý formát je vždycky výzva. A člověk může vyzkoušet i to, co by ani na stránku do alba nedal, nebo by si netroufl...Jinak...doporučiji knížku Já a pan Darcy od Alexandry Potter, je to hodně vtipné :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super ATC! Takto je to jednoduché, ale mít ten nápad. Janka, vel´mi sa mi páči. ♥☺

    OdpovědětVymazat
  4. Razítka s Jane Bennet miluju vytvářet ATC stejně tak...máš je vydařené

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný motiv!!! Miluju Pýchu a předsudek!!! A ta razítka .... No super!!

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀