22. června 2015

Ochranné zbarvení

Dnešní příspěvek bude tak trochu divočina. Mix barev a technik, ovšem bez podrobnějšího postupu, protože to by bylo opravdu na dlouho.Spíš tedy přináším letní inspiraci na využití různých zbytků z jiného tvoření. A také další ze zkoušek nových barviček. Oficiálně začalo léto, ikdyž venkovní teplota tomu nenapovídá, ale odvázat se můžeme.


V hlavě jsem měla plno myšlenek, ovšem nějaká vize nepřicházela...času málo, v práci finiš, do toho rozladění z výsledků kontroly u lékaře. Co tedy udělat? Zlepšit si náladu alespoň barvami!



Navážu na minulý příspěvek, k dalším nerozbaleným barvičkám patřila sada tyčinek Gelatos - Steampunk.


Další stránky mého art journalu jsem halabala pokryla barvami Distress Stain a Acrylic Paint Dabber, místy jsem přebarvila zlatou gelatos ze sady...nádherně kryje. Sem tam razítko s popraskaným motivem. Okraj jedné stránky jsem zmenšila okrajovou raznicí a přilepila ji na předcházející.


 Na několika místech jsem dozdobila dalšími odstíny ze steampunkové sady, rozetřela barvu prsty a přestříkala vodou .


A přišel čas na divočinu...na stole ještě zbyly nějaké kartičky od Kamči, vybrala jsem tu, o které jsem si myslela, že tu fakt na nic neupotřebím :-) , a přece...na řadu přišel černý distress ink, houbičkou jsem ho vetřela do papíru a přebytečnou barvu jsem setřela ubrouskem.



Na podkladový papír (inkousty Adirondack) jsem narazítkovala květy a vystřihla je. Rozmístila jsem je do okolí fotografie, tvář byla z jedné strany ozářená reflektorem, rozstřihla jsem tedy obličej podle barevné linie.
Ještě text (tip: nejvíce se mi osvědčily vystříhané názvy filmů z televizních programů v časopisech). Na protější straně je ještě kolečko odekorované prášky Perfect Pearls.
Mám kapsy, kam si ukládám nevyužitý materiál z různých projektů...často mě inspirují k další práci a občas po nich sáhnu, když potřebuji něco vytvořit na poslední chvíli.


V tuhle chvíli jsem práci odložila...mohla bych ještě vrstvit další barvy či pasty, ale mám raději, když stránka působí lehce nedokončeně, než když je přeplácaná...a samozřejmě, že záleží na rozpoložení, v jakém tvořím :-) .


Přeji vám všem krásně prožité léto, prázdniny či dovolenou a nezapomeňte si dělat radost.


5 komentářů:

  1. Supéééér!!! I když to vypadá snadno, tak člověk musí mít cit pro barvy. ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Olinko krasné. Ty se barev nebojíš, děkuji za hezký článek

    OdpovědětVymazat
  3. Olinko krasné. Ty se barev nebojíš, děkuji za hezký článek

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná divočinka ;-) a snad i fajn odpočinek. Držím pěsti, aby bylo lépe!

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀