8. září 2015

Minialbum pro mamku

Moje mamka mě požádala, zda bych neudělala album pro její kamarádku k výročí. Dala mi pár fotek z jejich společných výletů (moje mamka je velká turistka a cyklistka a několikrát týdně vyráží do přírody). Termín byl docela šibeniční, cca týden. Udělala jsem album velikosti menší A4, na desky jsem použila obyčejný karton, který jsem obalila, na všechny stránky pak obyčejné craft čtvrtky a zbytky různých papírů, razítka Keta, výseky z Big Shotu, washi pásky, šablony. Vše jsem nakonec svázala Zutterem.



První stránka, nechala jsem zde místo, kam mamka napíše blahopřání, pro informaci, na fotce je moje mamka (70 let):








Přeji krásný den a odpoledne se můžete těšit na vyvěšení projektů další části naší prázdninové challenge.

Martina 

2 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀