24. listopadu 2015

Zvadlá fialová, aneb zářijová barvička od Tima Holtze

Krásné úterý!

Počátkem září představil Tim Holtz další barvu řady Distress produktů a tou je Wilted Violet - v překladu "zvadlá fialová" :-) Ale popravdě řečeno mě moc "zvadle" nepřipadá :-)


V porovnání s ostatními fialovými barvičkami od Ranger je tato skutečně "fialová" - taková ta hezky fialová. Jelikož mi onemocněl syn, tak už jsem neměla možnost obstarat si další fialové barvy Distress inkoustů, abych vám je porovnala v praxi, tak vám ukážu alespoň srovnání fialových odstínů Distress inkoustů, které dělal přímo Tim Holtz.


Vidíte, že spolu s Dusty Concord se tento odstín skutečně nejvíc podobá té opravdové fialové. A tady je již jedno vánoční přáníčko, na jehož pozadí jsem použila právě odstín Wilted Violet. Původně jsem chtěla udělat 2 přáníčka, ale to druhé se mi tůůůůze nepovedlo, takže skončilo v koši :-) Ale i tom je tvoření :-)


Základem přání je čtvercový kraft základ. Dále jsem použila stříbrný papír a akvarelový papír, na který jsem si pomocí strukturovací pasty a embosovacího prášku se stříbrnými třpytkami připravila pozadí. Pomocí velkého množství vody a Distress inkoustu jsem vytvořila pozadí a pořádně zasušila horkovzdušnou pistolí. Přidala jsem pár cákanců sprejů od Heidi Swapp - Turqoise a Tea a něco málo cákanců bílé barvičky Ecoline.

Pomocí oboustranné pásky jsem nahoru nalepila krajku a přes ní chipboardový rámeček, který jsem v rozích obarvila Distress inkoustem Vintae Photo. Do levého rohu jsem do kruhu smotala přírodní provázek, chumel nitě, přes to kruhový výsek s motivem vloček a pak jsem nalepila peříčka a andělíčka. Doplnila jsem nápisem "Krásné Vánoce" a dozdobila tyrkysovými flitry a tekutými perličkami od Ranger v odstínu Majestic Purple. Do spodních rohů jsem ještě dala trochu Snow Markeru, který jsem zahřála horkovzdušnou pistolí a on se pěkně "nafouknul" a vytvořil iluzi sněhu.

A tady jsou některé detaily.



Tak to je pro dnešek všechno. Krásný den.



5 komentářů:

  1. Myslím, že to je spíš "zvadlá fialka", ale je krásná!

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že to je spíš "zvadlá fialka", ale je krásná!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká barvička a přáníčko je nádherné! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Napriek tomu, že fialová je "zvadlá", pohľadnica prekrásne kvitne! Toto je veeeľmi môjmu srdcu blízke. Anjelik s pierkami - TOP!

    OdpovědětVymazat
  5. já vždycky žasnu, kolik toho na přáníčko dáš a ještě ti to ladí :)

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀