1. prosince 2015

December Daily po česku

Krásné úterý a zároveň krásný 1. prosinec :-) Ano - je to tady ... začíná prosinec a tím pádem už se nám kvapem blíží Vánoce a všichni teď řešíme výzdobu, cukroví, dárky, přípravy na štědrovečerní večeři ... A já nevím o žádném jiném měsíci v roce, kdy by mělo větší smysl  zaznamenávat události denně, než právě v prosinci. Představuji vám náš "December Daily" - ovšem v české variantě. 

Tento mazlík mě zaměstnával poslední týden a ještě mě zaměstnávat bude :-) Po dlouhých úvahách jsem - tak trochu i díky náhodě - zvolila formát 13 x 15 cm, protože přesně v této velikosti jsem měla dvě krásně pevné chipboardové desky na titulní a poslední stranu. Na jednotlivé stránky jsem použila materiál od Teresa Collins z kolekce Candy Cane a z kolekce Tinsel&Company. No a dále všechno možné, co jsem našla vánočního a co se mi hodilo do barvy. A ačkoliv jsem si letos doma výzdobu ladila do všech jiných barev než do červené a zlaté, toto album je prostě .... červené a zlaté :-) Velikou výhodou je to, že do takového kroužkového alba můžete jednoduše stránky přidávat a měnit jejich pořadí. A také potřebujete dostatečně velké kroužky :-)

December daily, aneb náš Advent 2015

Titulní a poslední stránku jsem z obou stran polepila SB papírem a okraje jsem "ošmudlala" Distress inkoustem v odstínu Fired Brick. Na titulní stránku jsem pak napsala chipboardy nápis a zlatýma thickerskama jsem dolepila letopočet. Jelikož jsem nechtěla, aby bylo album hned po pár prohlédnutí ušmudlané, dala jsem dopředu a dozadu ještě acetátovou fólii. Na přední straně jsem pak fólii embosovala embosovací kapsou s motivem vloček a sem tam jsem do středu vloček nalepila bílé perličky. Snad je to z fotky trochu zřetelné ... Na kroužky jsem pak navěsila ozdobné mašličky, provázky a bambulky.



Celé album jsem rozdělila na takové 4 části a to podle adventních týdnů. Každá tato stránka je z vellumu, takže pod ní prosvítá design papíru, který jej hned za ní. Každou tuto stránku jsem ještě opatřila štítkem, který vykukuje z alba, takže je snáze dohledatelný každý týden. Společným znakem všech těchto titulních stránek je pak zlatá rozetka, kterou jsem rozřízla přesně napůl a nalepila z obou stran vellumu.

1. neděle adventní
No a pak už jsem jen plnila album jednotlivými papíry a to tak, abych měla v každém týdnu na každý den k dispozici vždy jednu dvoustranu. Papíry jsem prokládala kartičkama 3"x4" nebo 4"x6", opět vellumem, acetátovými fóliemi (v prvním týdnu je to fólie s bíle naembosovaným motivem padajícího sněhu a za ním je černá kartička 4"x6"). Také jsem do každého týdnu vložila jednu kapsu z instagramového alba 4"x4". V prvním týdnu je kapsa na fotku 10x10 cm, přičemž do této kapsy může přijít buď fotka nebo nějaký text, nebo nějaká drobnost/maličkost z vánočních příprav. V dalších týdnech jsem pak střídala i kapsy na 4 malé fotečky.


Jako největším problémem se ukázalo být nedostatek písmenek "E" v abecedě od Teresy Collins, protože nápisem v prvním týdnu jsem spotřebovala hned 4 tato písmenka. Takže v dalších titulních stránkách jsem pak už jen experimentovala s jinými abecedami. Tady jsem použila červenou abecedu Daily Flash od October Afternoon.

2. neděle adventní
Mezi designové SB čtvrtky jsem zařadila i nějaké čistě bílé papíry a ty jsem dle možností ozdobila. Tady jsem například použila zlatý výsek vánoční ozdoby a vyšila jsem k ní červenou bavlnkou šňůrku. Schválně jsem šila tak, aby byla šňůrka hezká z obou stran, protože na druhé straně je tento výsek v zelené barvě. Také jsem použila pár visaček a opět acetátové fólie s bílým nebo zlatým motivem. 


Letošní vánoční a zimní výseky od Wycinanky jsou opravdu povedené a tady jsem na titulní stránku ke 3. adventnímu týdnu použila tento krásný stromeček.

3. neděle adventní
A opět pár stránek z 3. adventního týdne. Zbytek kraft čtvrtky jsem na okraji seřízla vyřezávací šablonou na Big Shotu do tvaru "závorky", na další bílou čtvrtku jsem použila další výsek od Wycinanky. 


A tady už máme 4. adventní týden. V tomto týdnu je to nejdůležitější - Štědrý večer ... 


Proto jsem mu udělala zvláštní předělovou vellumovou stránku, na kterou jsem použila  dvoje zlatá písmena - s puntíky a ty, které jsem použila již na titulní stránku, vánoční výsek a bílé perličky.


Další stránky jsou opravdu ve zlaté nebo zlato-červené kombinaci. Zkrátka sváteční barvy jak se patří. Tady jsem do alba vložila fóliovou kartičku 4"x6" s nápisem od Heidi Swapp.


A toto už je stránka připravená na samotný Štědrý večer a události kolem štědrovečerní večeře a samozřejmě radosti pod stromečkem.


Toto je poslední stránka a tím mé album končí .... tedy jelikož je dnes 1. prosince, tak vlastně začíná :-)


A tady vám představuji zdokumentovaný první adventní den a tím byla 1. neděle adventní - 29. listopadu 2015. Myslím, že ty dvě stránky jsou na každý den tak akorát a je to hotové skutečně během pár okamžiků. Důležité je jen to snažit se každý den pořídit nějakou tu fotku, abyste měly do dokumentovat :-)


Na kraftovou visačku jsem nápis "začíná Advent" napsala pomocí nového HeatWave od WeR Memory Keepers. Je to extrémně snadné a určitě se to podaří každému, kdo si bude chtít s touto novou hračičkou hrát. Je pozor!! K této mašince jsou jiné fólie než ty, které použijete s foliovačem MINC.


Přestože je visačka relativně malá, tak jsem jí využila i z druhé stany.


A tady je náš letošní "adventní věnec". Jednoduchý, neopadavý :-)


Tak to je připravené naše December Daily album a určitě vám pak ukážu i další stránky. Krásný prosinec!


9 komentářů:

  1. ha! taky neodolala!! společně to určitě dotáhneme do konce, no ne, Moni :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neodolala :-) Když už nemám kompletní velké PL album, tak aspoň toto :-)

      Vymazat
  2. Hezoučké, Moni. Jen jsi mě tedy nemile "překvapila" ohledně těch minc fólií :-( Já si totiž koupila právě k té "tužce" ty k tomu Minc :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to skutečně tak, Evi. Fólie na MINC s tímto perem nefungují ... Já myslím, že nebude problém je vrátit/vyměnit za ty správné.

      Vymazat
  3. December Daily mne už dlouho láká...jen časově to prostě nejde :-(...tvoje verze se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  4. Mončo, krásně vymazlené!!! ♥♥

    OdpovědětVymazat
  5. Podarene, těším se, že nám brzy ukážeš jak ho plnis :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný albůmek. Já chci udělat December Daily v rámci velkého PL alba, ale nevím nevím, zda se zadaří.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀