10. prosince 2015

Diář- neodolala jsem...

Krásný čtvrtek. 
Ano, zatím nepolíbena, bez zkušeností...
Tento rok mám bláznivý, nestíhám a zapomínám.
To rozhodlo o tom, že jsem tomuto krasavci neodolala a pořídila si ho. 



Rozhodovala jsem se dlouho a porovnávala s diářem odHeidi Swapp, ale SN@P vyhrál. 
Jsou v něm různobarevné listy (u Heidi - se stránky stále opakují) a hlavně u Sn@pu si mohu snáze 
předělat angl. názvy měsíců a dní. Hned jsem se pustila do přípravy, zatím ledna 2016.




Můj plán je takový, že si do něj budu psát zážitky a vlepovat malé fotky. Občas vložím i kapsu s fotkami.  Pomocí Photo Sleeve fuse jdou upravit euro-obaly do A5. Zkrátíte je a malinko poupravíte dírky.
Stejným způsobem lze použít i kapsy od Sn@p (Life documented).
Dokonce kapsa na zip pasuje bez upravování.
Ještě jsem si do něj udělala rozdělovník, ale dá se 
Na zadní straně desek je ještě bloček na psaní a gumička na propisku.
Taky už máte svůj diář nebo stále váháte? Využíváte ho spíš na psaní nebo vkládáte i fotografie?
Krásný den a určitě se nám pochlubte.



                                           

7 komentářů:

  1. Kamčo super!!!! Mám ten růžový, ale dostanu až pod stromeček, tak ani nevíš, jak se těším, až si ho vytuním. Ty anglické názvy bych si ráda také předělala, tak díky za inspiraci. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelyyyy :-) Ty ceske nazvy jsou super!

    OdpovědětVymazat
  3. také mám pod stromeček antorini zlatý :-))

    OdpovědětVymazat
  4. ... tak a jsi v tom, neni cesty zpet :))

    OdpovědětVymazat
  5. Kamčo super!!!♥ ♥ ♥ Na to, že píšeš ...zatím nepolíbena, bez zkušeností... máš diář už moc hezky vymazlený a úžasné vychytávky, nedovedu si ani představit jak bude vypadat až budeš políbena a se zkušenostmi ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Kamčo, těším se na tvé zápisky a fotečky...a doufám, že uvidím i "naživo"

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀