4. prosince 2015

Kuličkodráhové klání vyhrává...

Nejprve mi dovolte, abych poděkovala všem, kteří článek četli, protože to je naprosto neuvěřitelných 1356 shlédnutí! Ještě větší dík pak všem zúčastněným! Dráhy máte krásné, vymazlené a je z nich vidět i ta radost, kterou přináší Vám i Vašem dětem. A aby to bylo spravedlivé, o tom kdo si odnese balíček, rozhodla dnes má nejmladší. Takže, pojďme se na to podívat!


KATEŘINA H.


 LUCIE W.


DITA B.


HELENA V.


MONIKA


VERČA S. 

...která nám zaslala i koláž ze samotného procesu!


Nádhera! Jsem ráda, že výherce vybere los a ne náš osobní výběr, protože z toho se vybrat nedá. Každá je originální a já mám velikou radost!

A výhercem našeho balíčku plného Vánočního tvoření se stává:



GRATULUJEME výherkyni, která už se může těšit na balíček od e-shopu www.scrapart.cz

4 komentáře:

  1. Všechny kuličkodráhy jsou super. Losování....skvělé, jsem se pobavila :-). Gratuluji výherkyni!

    OdpovědětVymazat
  2. Také gratuluji a Marti ještě 3 sekundy a Julinka by Ditu snědla :-D Takže tak tak máme vítěze :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super kuličkodráhy!!! Gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  4. Míšo, kam ty na ty nápady chodíš, losování úžasné a kuličkodráhy taky

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀