14. července 2016

Sunrise...

Východ a západ Slunce, mmmmm, jak romantické... Jak ráda jsem ho po ránu pozorovala (před pár dny, ...teď už zase prší jak...) a zůstal ve mně po celý den. Dokonce mě ten nádherný pohled neopouštěl ani při tvoření a vzniklo přáníčko výrazně barevné, plné východu a západu Slunce.
Občas se mi stane, že mi někam "uteče inspirace", najednou je hlava úplně prázdná a já potřebuji nebo mám velkou chuť něco vytvořit... Pak mi docela pomáhá prohlédnout si barevné paletky či sketche. Dnes to nebyl můj případ, ale i tak vkládám odpovídající paletku. Možná inspiruje i vás ;)

A teď se můžete podívat, jak přání vznikalo, krok po kroku.
Úplně mě uchvátila sada razítek Trust The Magic a se samozřejmostí, zcela automaticky jsem po nich teď sáhla. Trochu se mi asi vybavila "sluneční paní" z pohádek a proto jsem razítko zasadila přímo do těchto barev.
Abych otiskla jen část "sluneční paní", použila jsem kruhovou masku (karton s kruhovým výsekem z balení velké raznice). Pak jsem volně rukou obkreslila několik kostrbatých kruhů kolem otisku. Fix je samozřejmě voděodolný... Nalepila jsem režnou textilii a krajku a začala jsem "barvit".
Tentokrát jsem zvolila pigmenty Gelatos, rozmyla je vodou. A napadlo mě nechat vodu stékat opačně, takže skvrny směřují k hornímu okraji. Vytváří to symbolicky několik paprsků :)

Pak jsem nalepila do levého horního rohu zbytky utržených přírodních papírů a na ně jsem přilepila vystřižené narazítkované srdíčko (jako podklad mi posloužila červená akrylová barva). Na řadu přišlo razítkování kaněk a hvězdiček a ještě jsem části domalovala fialovou Distress poduškou. Odstín Seedless preserves je přímo geniální.

Takto připravenou čtvrtku jsem nalepila na podkladový černý papír a kousek jsem ručně cikcak prošila. Na začátek nitě jsem místo uzlíku přivázala korálek se zlatým odleskem. Pak jsem jen připevnila kovové šroubkové svorky a nalepila černé enamelky a štítek s textem (vytvořen technikou horkého embossu pomocí embossovací pistole a prášku).

Přeji všem krásné léto a určitě si nenechte ujít pohled na romantický a úžasně barevný východ a západ Slunce ;)
Použitý materiál z e-shopu ScrapArt:






7 komentářů:

  1. Tvé projekty jsou naprosto můj vkus, vím, že se opakuji, ale fakt jsi pro mě velkou inspirací.

    OdpovědětVymazat
  2. Soni bááájo a moc krasna barevna paletka, tahle kombinace barev by me nenapadla, pritom je moc vkusna. Diky <3

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, je to nádhera! Farebná kombinácia aj celková interpretácia úžasná! ❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀