28. září 2016

Viacmenej pánska záležitosť...

Prajem Vám po týždni opäť príjemnú stredu!
Predpokladám, že tvorenie albumov je pomerne častá záležitosť a z veľkej časti sa jedná najmä o svadobné, detské, či albumy z ciest...
V podstate som sa potešila, keď prišla požiadavka na zhotovenie mini-albumu pre pána. Album nemá byť vraj priveľmi "komplikovaný".., tak tu som sa pousmiala, asi by bol mladý muž zaskočený množstvom vyklápacích "mechanizmov" a úložných priestorov, ktoré zvykneme zakomponovať a každému kúsku dodajú originalitu a jedinečnosť. Mladý pán je technicky založený, romantik, obľubuje retro štýl... Čím viac informácií, tým lepšie pre samotné stvárnenie. Pri tvorbe albumu na akúkoľvek tému je ideálne, ak sú k dispozícii aj samotné fotografie, ktoré je možné skvelo zapracovať a nechať doslova so stránkami "splynúť". Tento album som tvorila bez fotografií, predpokladám, že po čase mi bude "vrátený" na ich dolepenie a tak som si nechala priestor aj na prípadné doloženie stránok...


Cover som zhotovila z kartónovej lepenky z troch dielov a obalila v hnedom cardstocku. V mojom prípade sú rozmery minialbumu 15,5 x 15,5 cm, tie je však samozrejme možné upraviť podľa vlastných potrieb a uváženia...




Vo vnútri albumu sa (zatiaľ) nenachádza väzba uprostred, tkzv. účko alebo harmonika. Tú je možné zapracovať dodatočne. V ľavej časti sú dve vrecká na kartičky, tagy, zápisky.... napravo je priestor (waterfall) na lepenie a zasúvanie fotografií...



Nakoľko industriálna papierová kolekcia neobsahovala žiadne výrezy ani obrázky, vypomohla som si  razítkami, raznicou s kruhovým tvarom, chipboardmi a siahla som aj do zásob s výstrižkami a zvyškami...



Strohé zdobenie, žiadne kvetinky, no neodpustila som si aspoň malého, zeleného motýlička, veď mladý muž je romantik... ;-)




Cover je zdobený o niečo výraznejšie, taktiež som sa nevedela vzdať aspoň náznaku mixed media (razítko chevron, farbená gáza, inkovanie, farbenie kovových komponentov alkoholovými inkami, záverečné zlaté fŕkance...)





Prajem pohodové, nikým a ničím nerušené tvorenie!
❤❤❤


 Použité produkty zo ScrapArt.cz:
 



Vhodné papierové kolekcie na tvorenie albumov (blahoprianí, tagov...) pre pánov:








8 komentářů:

  1. Majko, moooc krásné album se skvělým návodem!😍👍

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné album...nejenom pánské, i dámy by byly spokojené :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vďaka Olinka, no možno by sa nakoniec ozaj dal označiť ako "unisex"... s pridaním zopár detailov určite ;-)

      Vymazat
  3. Moc krásné. I mně by se takové líbilo a "pánská barevnost a vzory" by mi vůbec nevadily 😊

    OdpovědětVymazat
  4. Juuuuuuj Majka, ten je perfektne úžasne dokonalý. Pre mňa veeeeeľmi inšpirujúci a hneď ako sa dostanem zo zajatia hmmm až piatich svadobných vrhám sa na "pánov". Vďaka, že si...nádherne tvoríš. Papá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenka, tak od majsterky v tvorení albumov si nesmierne vážim tieto pochvalné slová! Ďakujem ❤

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀