21. listopadu 2016

Inspirace...kalendářové

Vítejte při pondělku! A již dopředu avizuji, že nemá ani význam chystat si ke čtení a prohlížení kávičku nebo čaj. Dnes to bude rychlé. Myšlenky se mi sice celý týden honily nad novým projektem, který bych měla připravit, ale protože mne lehce rozladila zakázka na diáře a adresáře (už jsem si myslela, že toho za uplynulé roky bylo dost), řekla jsem si, že prodloužený víkend budu věnovat sobě a svému zdraví...opět tedy slaná lázeňská voda a odpočívání, abych se pokusila konečně zbavit bacilů.
Na co se tedy dnes podíváte? Na to, co já před minulými Vánoci nestíhala...kalendáře pro své blízké. Už se mi to stalo víckrát, že jsem je tvořila až po Vánocích a darovala je až při lednových narozeninách. Takže chodit s nimi na trh koncem ledna nebo začátkem února, bylo trochu pasé. A vy jste měly loňký předvánoční čas opravdu velkou nálož kalendářových inspirací a soutěž.



Tak tedy k těm mým: základem byly čtvrtky 20 x 20 cm, které jsem nazdobila...jen lehce, žádné vystouplé dekorace, jen pár motivů, které rozvíjely fotografii. Teprve potom jsem vlepila na stránky kalendáře.





Letos jsem zvolila jiný formát a už mám malinko problém...prostor ke zdobení je totiž na šířku a můj oblíbený formát fotografie na výšku se nevejde. Některé fotky jsem tedy řezala na čtverce. 
Vypadá to, že letos budu mít hotovo včas a tak na ukázky přijde řada zase až někdy...po předání :-)
A jak jste na tom s kalendáři vy? Je nachystáno nebo ještě průběžně tvoříte? Pokud ano, tak ať se daří!




4 komentáře:

  1. Ozaj krásne kalendárové stránky Olinka, ja sa tento rok taktiež chystám na tvorbu kalendárov, sama som zvedavá, ako to dopadne... ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať se daří! A určitě to dopadne dobře, jak jinak, když se tvoří s láskou...

      Vymazat
  2. Oli, máš to super, krásné stránky! Já letos snad udělám kalendáře tři...pokud stihnu...co chodím do práce a přidaly se i jiné starosti, tak není na tvoření čas. :-(

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀