2. listopadu 2016

Netradično-tradičné vianočné pozdravy...

Prajem opät príjemnú stredu všetkým priaznivcom blogu!
Vianočné tvorenie sa nám pekne rozprúdilo, a dnes by som Vám chcela ukázať pár nových kúskov z mojej mixed media dielničky. Preferujem klasické farby Vianoc, no niekedy sa aj "tradičnosť" vymkne z rúk ;-) Bez červenej a bielej, by sa mi hádam Vianoce ani nerátali...


Na pohľadnicový základ krémovej farby (v mojom prípade 11 x 13,5 cm) som nalepila ako podklad vzorovaný papier zo skvelej vianočnej kolekcie od Echo Park - Reflections Christmas (o rozmeroch 10,5 x 13 cm). Biely cardstock (10 x 12,5 cm) som pretrela gessom, na ľavý okraj som nalepila odtrhutý kúsok starých novín a ledabolo som razítkovala čiernou (tá nám tvorí zaujímavý akcent) a červenou poduškou vločky, text, číslice a chevron vzor...

Zhruba do strednej časti som nalepila kartónový stvorček (na vytvorenie 3D efektu) a prekryla ho otrhaným kúskom gázy...


Razítka anjelských krídel a hodín mi poslúžili na zhotovenie papierových ozdôbok...


Okolo kartónu som omotala sysalové vlákno, zopla malinkým dreveným kolíčkom a prilepila na cardstock. Následne som vrstvila všakovaké ozdôbky, najmä červených a bielych farieb, výrezy listov, kamienky, kvetinky, gombíky... Na záver nápis a fŕkance bielym gessom...









Prajem pohodové, nikým a ničím nerušené tvorenie!
❤❤❤


 Použité produkty zo ScrapArt.cz:



9 komentářů:

  1. Paráda!!! ....až by mi bylo líto jen tak někomu darovat, byla by pouze pro vybrané 😏 Majko, opravdu úžasná přání. ❤👏

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné, přesně můj styl..........

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní vánoční přáníčka s krásně poskládaným shlukem ozdůbek :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zapudrované tóny spolu s červenou jsou skvělou volbou pro vánoční tvoření!

    OdpovědětVymazat
  5. Naaadhera ...ja uz chci normalne Vanoceeee :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ďakujem, ani ja by som nemala nič proti, ak by už bol december... ❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀