23. února 2017

Dětské příšerkování.

Pro dnešek jsem nachystala dětská přání k narozeninám. Rozhodně potěší kluky. Ale přiznám se, že by udělaly radost i mé infantilní duši. Použité výseky příšerek mě opravdu dostaly.
Mimo kosmické výseky od KaiserCraftu, jsem vystřihla a použila spoustu kruhů z různých papírů, vysekla kruh s ozdobným okrajem a jednoduše jsem vše navrstvila na sebe. Podkladový kostkovaný papír je částečně lakovaný se třpytkami a z jakéhokoli blejsknutí jsou děti zkrátka nadšené. Nakonec jsem dolepila už jen krajku, kartonové výseky knoflíků a enamelky. Jedno očko jsem ještě přelepila pohyblivým plastickým očkem, aby mohla příšerka koukat do všech stran.


Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
 scrapbooková čtvrtka Tw. Little Boy Glitter 9
výseky KaiserCraft Blast off
provázek Blue and White Fancy Twine

5 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀