3. dubna 2017

Taková malá posedlost

Už už jsem se chtěla pustit do velikonočního tvoření, ale bílá ARTSHRINK mě stále lákala na další zkoušení.
K mým nejoblíbenějším barvám patří alkoholové inkousty Adirondack. Protože je folie hladká a nesavá, jeví se jako ideální podklad pro práci s inkousty...a fungovalo to dokonale. Inkousty jsem kapala, nanášela aplikátorem, zesvětlovala a znovu nanášela. Vybrala jsem barvy náhodně, abych si vytvořila světlejší i tmavší podklad. Zdálo se mi, že jsou barvy moc křiklavé, ale následné zapečení udělá své. Barvy trochu ztmavily a lehce změnily odstín. A protože jsem v minulém příspěvku zabrousila do korálkového tvoření, zůstala jsem u něho. Tentokrát došlo na náušnice, jednoduché svým tvarem i provedením, žádné složitosti...hravě je každý zvládne :-)




Vraťme se k podkladové barevnosti:


Obarvila jsem celou A4, od okraje natiskla černým StazOnem motivy a následně jsem nařezala dílky zhruba o velikosti 8 cm a šíře 2,8 cm. Nezbytné procvaknutí dírek a šup do trouby, po několika minutách se dostaneme na poloviční rozměry:


Už minule jsem si všimla, že se jinak smršťuje folie v troubě a jinak, pokud použijeme embossovací pistoli. Na šíři zůstává rozměr stejný, ale výška se liší asi o dva milimetry. Také barva je trochu jiná, v troubě je světlejší, pistole víc ztmavuje.
Jakmile byly obdélníčky smrsknuté, přišly ke slovu korálky, ketlovací jehly a náušnicové háčky. Barevnost víceméně stejná, jen pár odlišností...









Na jednu destičku jsem natiskla zajíce z jarní sady a vyzkoušela jsem bílou gelovku. I ta je krásně viditelná, takže pro příště už mne láká tmavý podklad s bílým inkoustem či gelovkou...těším se. 









4 komentáře:

  1. Jůůůů, motýlové a "popsané" náuše jsou top! 👍 Skvělé, Oli 👏

    OdpovědětVymazat
  2. Super náušničky a náhrdelník.❤ Kouzlení s inkousty je naprosto famózní 👏

    OdpovědětVymazat
  3. Jedinečné kúsky!! Perfektné Oli ❤

    OdpovědětVymazat
  4. Olinko, Vy jste všeuměl! Krásné! :)

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀